gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 22 November 2011

hati senang ~

assalamualaikum !

hey korg ! dah cuti kan . sungguh lh bosann ! cehh mcm aku skola lak kan . ahah ! ak dh lme kne buang lh . redha jela . naseb aq sbb na ngelak dari kena kaunseling ! . huu , abai kan about that ! . now aku dh dpt kja ! yihHa best wow! uhuh ! 

petang tadi aku gy HOSPITAL kn . jasin jea . tgok MAK kpade adek angkt aku . s0? time tade bwat ape . aku suwo hisham teman kn aku carik kja .ALHAMDULLILAH dapat . yiHhaa . sekali dua kot dy trime . alahai snang nye hati . hari hari bole jmpe :)) ahah ! . oke lh kan . tade lh miss kja . #(berangan lh ta miss kja)
ahah ! . anyway suke beb ! . kja smpai sbulan . alala . sweet nye . same2 carik kja , dpt lak tuh ! alahai . suke suke suke .:)) hee. muahh ! 

k lah na chaw , tgok tb lh . bubye . wasalam !~! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers