gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 November 2011

:( awak sori .

assalamualaikum !

hye . ape kabar ? sehat ta ? alhamdullilah lh kalo sehat . hmm . mlm neh atau hari neh lh kn . aku memg tade mood . knape erk ? ta psl2 kn tade mood . huu . ntah  . actly hari neh aku bosan sgt2 . knape ntah . hmm . hari neh lyn hisham pun mcm na ta nak jeah kn . hmm . hari neh . 3jam lh kan aku tgu hisham . punye lh lame kn . yela dy ade kja . tlg bapak dy . tapi knape aku buat dy cam tuh ! sepatut nye aku phm . hmm . ntah lh . selame neh aku tgu jugk dy . tapi tade lh sampai mcm neh skali kn . hmm . mane ta nya . duduk rumah , bosan pulak tuh . hari2 denga org kt rumah neh membebel . so tade tmpt na ngadu . kat rumah neh , ta penah nak sunyi skjap . kalau sunyi pun time tido . tuh jelah . tuh yg aku rimas , sampai mood pun hilang . " sayang ! sori lah sbb buat awak cam neh . kalau lah awk tahu , ble sye buat awk cam neh sye nges , awak balek kja , saye bkn nak lyn awk baek2 kan , malah saye marah awk . kesian awk kn , . saye nak msg awk , tapi , ntah lah , awk tunggu lah msg dari sye ea . saye btol2 mtk maap sbb buat awk cam neh . saye syang awk lh . " 

hmm . knape lh ea aku buat hisham mcm neh . hmm ntah . sayang sory lah ea . saye btol2 tade mood . hmm . knape lh aku tak layan dy baek2 kn . :( . "sayang saye rindu awak . walau pun 1/12 tuh makin dekat , tapi saye makin rindu . td ibu memekak . asal lah gedik sgt ble b'kwn , siap na jmpe2 beli makanan bagai lh . gedik lh . ibu dgn ayah pun tak mcm tuh . hmm awk . tadi saye tahan jeah telinga dga ibu cakap mcm tuh . saye btol2 dh bosan . " hmm . cepat lh 1/12 , aku dh tak tahan dok kt uma neh . biar lh kja lebih mase . aku dh malas na dga ceramah kt umah neh lah . hmm , ta sanggop . k lh .

# awak saye mtk maap lh buat awk mcm tuh . saye ttap sayang awk . awak PUTERA HATI SAYE syang .#

wasalam (!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers