gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 16 Februari 2012

ku ukir nama mu indah !

assalamualaikum !

hey budy's , eyna ponteng skola hari neh , so eyna nak update blog . bukan cite ape lh , just nak ckp kt org yg trsyg . " ku ukir nama mu indah di dalam ruang hatiku " . . . sayang  I LOVEE YOUU SO MUCHH . ! sayang phm kan kate neh .

 <3 If I let you go Something I belong Forever will be gone The love is never shine Is so hard to say since you far away Nothing gonna do The love is only you To the end of time I’ll be missing you <3 


<3 Entah kemana Akanku cari Rasa cinta yang Pernah ku miliki Janji setia Sehidup semati Dan hanya waktu yang Memisahkan kita Harus ku akui Sampai detik ini Tak akanku lupa Kisah cinta kita Abadi untukmu Kan ku ukir indah namamu . <3


sayang , maafkan lh diriku seandainya aku pernah menyakiti hatimu . ku tawu kau ikhlas utk mecintai ku , aku hanya lh seorang manusia yg tak lepas dari buat dosa dan kesilapan . sayang seandainya aku jodoh buatmu , ku harap kau akan bersabar untuk harungi segala dugaan yg mendatang . hidup kita umpama roda , adakala nya kita di atas untuk kecapi kebahagian , adakala nya kita di bawah memikir segala ape yang ade di hadapan .dugaan pasti akan mengejar kita untuk menguji kesabaran yang kita ade , jangan lah kau cepat kecundang selagi belum tiba ke destinasi terakhir . cinta kita pasti akan mekar dengan adenya kesabaran , keikhlasan dan kejujuran . aku harap cinta kita seumpama air di sungai yang akan tetap mengalir tanpa henti . sayang cinta ku ini cinta terakhir buat mu , tak akan pernah ku jatuh di tangan orang lain yang tak pernah menghargai diriku. akan ku ukir nama mu indah di sudut kamar hati ku . ku akan merinduimu setiap tahun, setiap hari, setiap masa , dan setiap saat . sayang aku mengharapkan hubungan yang kita bina ini dapat restu dari keluarga, dan ku harap hubungan ini , di berkati ALLAH S.W.T . dan dilindungi olehNya . amin . 



janji setia sehidup semati pasti akn ku kecapi . tak akan pernah ku lupa kisah cinta kita . <3 <3 seandainya aku tak dapat memiliki mu , tidak bermakna ku kalah dalam kehidupan . akan ku jadi yang terbaik buatmu , akan ku kejar rmu walau pun banyak rintangan yg mendatang . tidak bermakna aku kehilangan mu , aku gagal dalam dunia percintaan , malah aku lh seorang pejuang yg berjaya yang mampu membuat mu tertawa walaupun hati terluka , mampu mengambil berat tentangmu walaupun hati terseksa , mampu menemai dirimu disaat kau perlukan tempat untuk mengadu . harus ku akui walaupun kita sering bergadoh sampai detik ini aku tak kan pernah lupa tetang kisah cinta kita . sayang walaupun kita terpisah jaoh , aku pasti kau sentiasa ade disisi ku. akhir kata cinta ku ini hanya lh buat mu .

__________________________________________________________________________

jiwang tak ? jiwangkan , reka sendiri ayat tu smue . oke lh , smpai snie saje . nanti eyna update lagi . salam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers