gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 6 Disember 2011

kerja ~

assalamualaikum !

hye pembace ! selamat petang yee smue ! heheh . hari neh kn , aku nak cite psal kje ! ahah ! kje ape erk ? huhu , egt ta hari tu aku ade update pasal dh dapat kje . ! egt ta ? ta egt bace lh ea . hihik ^. yee aku memg dh dpt kje , lepas tuh BERHENTI  !! ouh tidak !! , kami bedua bhenti sendiri , hehex .. penat kot , al maklum lh TEN TEN uw besa kn ! tbe2 bole pnt semacam . ahah! then tadi carik lh kje , H0H0 , agak lh susa kn . grr =,= " oke lh . abai kn psl kje , aku pun dh mula malas nak kje , baek stay at home . tade kluar duet ! ngeh ngeh . kje kn , ble rehat nnti mane aku nak carik duet , yela skunk makan minum mane free . smue nak bli . takan nak balek rumah pulk kn . tawu lh dekat , kalau ade moto tak susa , neh na kne jln kaki , oh malas btol .! so ? pk pk , ta payah lh kn . lupe kn jela , lepas SPM nanti aku kje lh puas2. tu pun kalau aku nak kje lh , sbb dh pk nak sambung blaja , tapi kne tgok keadaan . paling senang sambung blaja kat giatmara . sbb tayah bayar . dpt elaun . kn best tuh ! , bole sambung lagi kalau nak , silap silap bole blaja smpai luar dari malaysia ,haa . tengok , cerah kn mase depan bile blaja kt giatmara . so? tahun depan aku kne pk lh mase depan aku , nak KERJA or BLAJA , seelok elok nya sambung lh blaja kn . tapi kne lh tengok keadaan macam mne , oke . k lh daa . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers