gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 29 September 2011

syukur alhamdulillah :)

assamlamualaikum :)

ap kabar ? shat ? ahah ! lame dh ta update blog kn .. sunyi jea ,, ahah !! ,, lantak lh aku bz tade mse na update blog nieh ,, korg na mekak sal ? aku bwat blog nieh ukan gne name korg or email korg pun ! ,, huh' sbok jea !!

now aku na update psl relationship aku n ecam ,,, haa,, ye dh 8 bln still bsme ,, bape rmai pmpn yg na hancur kn hbngan kte owg kte owg still bsme ,, yg na rosak kn hbgn owg uw ,, pmpn yg tade HARGA DIRI A.K.A PMPN GATAL @ JALANG ,, hamek kaw !!! ,,,

now kami dh 8 bln ,,, kami dh mrnacng smue nye ,,lpas nieh bpe rmai pun pmpn or mnusia yg na hncur kn hbngn kami ,,aku dh ta ksh ,,, coz tu smue dugaan ,,, kaw na hncur kn hbngan aku gn ecam npe plak ??? ta phm dol !! mak dy pun ta mra ,, kaw pulk lbey2,, gle bayang erk ?ahah ,, glerk~!

anyway thankz to my bff (nur hamizah bte roslan)iaitu ABBY yg byk tlg kami ,,ble kami ad mslh ,,n my adopt ,, (nor shahidah mazlan) ,,dy jugk dh byk tlg kami dlm mslh yg timbul nieh !!

pape pon syukur alhamdulillah kami still bsme ,, n skunk kami mula hidup bhgia ,, hee,,,k daa,,,salam :)



(> cinta itu milik kita <)



(> si gadis manis yg byk tlg kami (abby) <)



(> si gadis ayu (cda) dh mcm adk aku sndri dah dy nieh ,,luv u lh dek <)



p|s :: ta kira ape pun blaku ,, slagi hati masih syg jgn lah biar ia pergi ,,,kerana cinta yg sejati dtg nye dari hati yg suci dn tulus iklhas ,,,
sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers