gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 16 Mei 2011

hate this statment*

fucker !!! huu ,, pegy mati sme kaw lahh ,, benci gile lahh part nie ad0iaii---- dah bpe org cite psl kaw .. masok nie dah 2 org k0t .. kaw nk twu ape mslh kaw ... %% tanye diri sendiri lahh !!!! b0d0h bin bebal .. stakat kaw couple just nk brang baek xyah lahh sengal !!! .. bole tlg behenti x buat kje b0d0h kaw tu ... bape rmai lagy bdk kaw nk hancur kn hidop dy ... ???? .. ad0aiii .. ape mslh kaw tah aku pon xtawu lahh ,(,kaw igt kaw nsem sgt ke !!! ) muke biase2 ade hati nk blagak nsem pulk tu .. mcm ape je kn prgai kaw ... huhh !!! aku xtwu lahh ape sal aku mra gile ... maybe sbb aku pmpn kot .. HAHA .. aku nk kaw tlg bhenti buad kje bodo kau tu erk ... xyah nk buad maksiat .. kala0 kaw dh gile kn pmpn tu ... msok meming je lahh .. senang abis cite kn ,, xyah nk malu n famly kaw lahh .. adoiiaii .. aku bkn nk tunj0k baek ke ape ,, just nk menginggat kn sje ,,, kite sesame islam .. huhh .. bak kate abg sdare aku .. kite ade agame s0 kne ingt2 kan lahh .. okay !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers