gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 14 Mei 2011

gad0h ... !!!

huhh..gadoh kewp ??? ntah .. adoii .. pning nux mamp0s twu ark ... bwu aku twu .. spe yunx slh skunk ,,bebal pnye JANTAN ,,, cam sial prgai kaw an .. b0d0h .. kaw pk aku nux balek nan kaw err ??? p mamp0s ler ,,, aku dah ta heran laa ,, lantax kaw nux ckp pew ,, pk aku heran ,, bole berambos laa kaw ,, nux ngate pkwe aku asl ??? pk kaw tu bg0s sgt kewp ??? sengal jewp kaw an ,, kaw ngate dy tu nie ,,cam dy jerk yunx ade slh ,, abis kaw tade lar erk ,,, huhh ,, kaw nux tarik prhatian aku balek an ,, tu psl kaw kate dy cam uw ,, bebal lar hidop kaw ,, siyez laa aku ta pna dpt sdare cam kaw ,, prgai cam ape jerk ,, la0 ade pape jdik at ecam smpay aku mampos aku takan map kan kaw lar ,,!!!! aku igt ape kaw ckp ari tu ,, kaw bole buad ape sje kn tok dpt an aku balek ,, n aku igt kaw pna ckp at aku yg kaw ta ske owg kcaw aku an .. tah ape kaw uat ngn udax uw aku un ta tawu laa .. jgn igt aku nux maap an kaw twu ,, !!! bebal jerk idop .. idop lao nux ngate owg bex ta yah laa sengal !!!! ... p mampos sne laa SIAL ... kuang aja nye owg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers