gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 April 2011

sy nak ..~")

ouch dear ,, i want slim laa .. hee... siyez lar aku cakap ... aku memg nak slim .. kurus ... but laki aku cakap bdn aku okay menten .. tak dela gemok sgt ... huu .. sygg .. u wrong larh .. u blom tgk i lagi kan .. so salah kott ape yg u ckp tu .. huu ..ari tu aku balik kg mase nnek buad knduri .. mak sdare aku cakap "angah kau nmpk tembam larh ,, dah gemok .. amek lemak kat ibu ea" .. uish ,,, ape nie .. mne ade amek lemak kt spe spe ... ishh ... dlu jep tak control mkn .. tu psl nmpk gemok and tembam .. huu .. and lagi satu kite kn sudah lame tak jumpe ..tu pasal nmpk gemok .. errr...n skunk dah mule diet kott .. hee .. aku nk ikot mcm ibu aku larh ,,, tak makan malam ,, so berat bole seimbang dengan tinggi kn .. betol tak ??? hee ... ibu nmpk kurus coz setiap hari ibu tak mkn mlm and ibu slalu jempot adik .. jempot adik bkn naek kete but jln kaki .. dlu pegy and balik jln kaky ,, but skunk kadang2 je kott .. tu psl larh ibu nmpk kurus .. hee.. and aku pulak gemok .. takdela gemok sgt kan .. bak kate adk aku gebu!!! huuu ... bengong pnye adk ... and skunk aku pnye tinggi tak naek naek .. ishh .. ape nak buat nie ,, aku nak tinggi mcm adik aku larh ... aku dah kebantot tawu ,,, perghh ... nie tak aci .. hee...aku nak tinggi and kurus pham tak ... adk aku slalu ckp aku pendek ... bantot .. uishh ,, satu ari nanty aku tinggi kau pulak pendek .. bawu kau rase kn ...jgn nk ejek aku sgt k .. huhhh ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers