gatalgatal

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Mac 2011

like it !!!

 Tidak salah rasanya
Andai kumemuja
Anggun di wajahmu
Kerna hati ini dah tertawan

Cinta tak kenal siapa
Hadir tanpa dipaksa
Walau berkecai badan
Melepaskanmu
Aku rela berputih tulang

Dan tak sanggup aku lihat
Engkau dipimpin oleh insan lain…Oh
Dan tak sanggup aku dengar
Tentang keburukanmu…Ooh

Hendak kuhampirimu
Untukku luahkan semuanya
Sayangnya lidahku kelu
Apa lagi yang harus kuperbuat
Agar kau mengerti maksud tersirat

Maka terpaksalah aku melepaskan
Apa yang telah tersimpan sekian lama
Aku cintakanmu Aku perlukanmu
Untuk mengisi ruang kekosongan

Kau merenung bersahaja
Lalu kau tersenyum tanda rela

Kemarilah kekasih
Tak perlu kau menoleh
Aku di depanmu bukanlah bayang
Kuingin cipta sejarah
Sejarah indah…denganmu


twu ta tu lagu sape ??? tu lagu ARIS ARIWATAN ...tajuk nye CINTA TAK KENAL SIAPA 
..huhuhu...lagu nie best !!! first2 sye dgr lagu nie biase2 je ... ta layan sgt ... tpy ble syg sye dgr lagu tu ... then dy suwo sye dgr ,,, sye try la dgr ... tbe2 sye bole phm maksod lagu tu ... then dri situ sye twu npe dy ske sgt dgr lagu tu ,,, lagu tu bgy seribu maksod ... sye suke lirik yg nie ...  Cinta tak kenal siapa Hadir tanpa dipaksa ...
memg btol lirik tu ,,, cinta tak kenal siapa ... law cinta dah hadir tanpa dipaksa tu bermakne cinta yg tulus dri hati ..":syg ??? lurve u so much laa ... u know dear ... cinta bby hadir tanpa dipaksa twu ... s0 bby h0pe sgt sgt ..relati0nship kite kekal bwat slame nye ... syg b tramat sgt ... :"try la dgr lagu nie .. best aw ... smlm sye dgr tbe2 rse cam nk nges ... herm .... sye suke sgt2 lagu nie ...hermmm  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

together

together
ecam eyna

Followers